Follower yang ke-200 !

Dimengarut oleh : Syazwani Ahamad , Saturday 14 January 2012


Assalamualaikum, salam sejahtera kepada anda semua moga bahagia. Hahaha. Merapu dah haih* Okay semalam aku tengok followers aku dah ngam ngam soy 200 orang. Alhamdulillah syukur ada kawan kawan yg sudi follow blog aku yang mengarut and tak seberapa ni. Heheh. Terima kasih you all semua. Hah, nak tahu sapa follower yang ke 200 tu. Tengok kat atas yang follower yg first skali tu. Yang aku highlight hijau tu. Heheh. Dia adalah Lina :) Comel comel gitu org die. Heheh. Bukan Lina hangat tau. Tapi Nur Amalina . Heheh. Tahniah Lina awak jadi follower ke 200 saya :) Heheh. Follow follow laa Lina yee. Promot* Hahah. Okay lepas ni kite tengok sapa pulak follower yang ke 300. Heheh. Apapun thanks once again kat you alls semua yang dah follow blog aku ni. I really really appreciate :) tanpa korang tak laa smpai angka 200 ni. Heheh. Sapa yang dah follow tu and blogwalking tinggalkan link kat shoutbox aku confirm aku follow balik :) Okay i think ni shaja untuk harini. Mcm biasa ada rezeki post lagi :) Bye !

1 Response to "Follower yang ke-200 !"

Post a Comment