345 and segmen !

Dimengarut oleh : Syazwani Ahamad , Monday 16 January 2012

Assalamualaikum kepada yang tengah membaca entry ni. Hahah. Rasa rasa kan aku nak cerita pasal apa pasal tittle 345 wohoo tu. Macam misteri gitu nyah~ Hahah. Bagi aku num yang sedap tu. Ikot tertib kan. Hahah. Hah, before this setiap kali genap je 100, 200 followers mesti aku update and tag sapa orang yang jadi follower yang ke 100 and 200 tu. And now kena kat batang hidung aku plak sebagai follower number yang cantik. Hahah. Hah, aku follower yang ke 345 :) Aku di tag oleh dfqa ! Jenguk jenguk laa blog die. Die suka Conan aku rasa. Tak caye g terjah blog die :) Okay ni bukti okay. Hahah.
Kalau tak nmpak zoom it okay :) Heheh. 
Thanks dfiqa sebab awak dah famouskan saya kat entry awak at least :) Hahah. 

Eh tak habis lagi. ada satu lagi aku di tag dalam satu segmen. Segmen Mr.Erad Fadli [Tingkatkan Follower dan Traffik]. Hah, tak sangka plak ditag sebagai bloger bertuah oleh Nysa :)
Hah, ni laa. Kalau tak nmpak zoom it jugak okey. Hahah
Ada tiga orang yang di tag and aku salah seorang dari tu. Thanks Nysa tag saya :) Heheh

Okay, ni sahaja untuk harini. Macam biasa, ada rezeki post lagi. Bye!

0 Response to "345 and segmen !"

Post a Comment