Congrat Ezani :)

Dimengarut oleh : Syazwani Ahamad , Monday 9 January 2012

Assalamualaikum and hai semua :) Hah, rasanya mcm dah lama ja aku tak update blog ni, alaa 4,5 hari je punnn. Hahah. Sebab apa lama tak update blog? Sebab Malasssssssss, hahah. Alaa korang nak kata apa pun kata laa. Sebab semua ada perangai macam aku ni. Tak kisah laa malas apa apa pun. Namanya tetap malas. Eh eh panjang plak cerita pasal malas ni. Sibuk je malas ni nak masuk dalam story ni. Shuhhh gi jauh jauh. Hah, pergi dah pun. Act, entry ni nak wish congrat dekat Ezani sebab Ezani pemenang MasterChef Malaysia yang pertama, bukan nk story pasal malas. Hahaha. Sure laa korang dah tahu kan. Haha. Suka sgt Ezani yang menang. Hah, rasa nak jerit laa plak , kasi lampu hijau eh 'horayyyyyy, Ezani menang Master Chef ! ' Hahaha. I peminat setia Ezani tau ? That's why over terlebih ni. Hahah. And aku suka dia menang sebab dia perempuan. Memang lumrah perempuan yang kena masak kan. So, kalau menang kat Uncle Wahidan alahai malu laa kaum perempuan. Hahah. Yang paling bestnya lepas ni Ezani dapat terbitkan buku masakan dia sendiri. Nak beli laa :) Hahah. Dari awal lagi mmg aku suka dia, gaya dia yg bersahaja je. Tak laa over Ezani ni. simple je orang dia.  Dalam diam diam ubi berisi rupanya :) Dah laa pandai, Doktor Gigi wow, rupa pun ada, pandai masak plak tu. Pakej tu. Lepas ni tukar kerja laa ye Ezani. Jadi tukang masak. Kerja doktor tu bagi aku. Hahah. *suka hati jaa kan. Hahah. Bagi aku laa kan Ezani ni mmg konsisten dalam masakan dia. Setahu aku dia tak pernah pun masuk penyingkiran. So, smua yang dia masak kira semua menjadi laa :) And apa pun, congrat jugak kat Uncle Wahidan sbb berjaya sampai ke peringkat final. Bukan senang kan nak smpai ke tahap tu. Semoga lepas ni mereka berdua masih meneruskan kerja mereka dlam bidang culinary ni. InsyaAllah and Amin. Okay ni sahaja untuk hari ni. Ada rezeki post lagi :) 
CONGRATULATION EZANI FARHANA !

0 Response to "Congrat Ezani :)"

Post a Comment