Tak tahu.

Dimengarut oleh : Syazwani Ahamad , Friday 23 December 2011

Assalamualaikum dan selamat tengahari apa khabar semua? heheh. Saya ni baik baik je. heheh.Okay harini mmg agak bosan sbb tak tahu nk buat aktiviti apa. Idham pun tkda sbb dia dh start keja. Nak msg tk boleh nk kluar dating pun tk boleh. Slalu berkepit ngn dia je. Agaknya aku kena keja jugak laa mencari nafkah. hahaha. Tapi mcm malas je lagi nk keja  .tak tahu nk keja apa . Keja apa laa yg sesuai ngn aku. hmm . Any idea kawan kawan ? So harini dduk rumah laa sehari suntuk. Tapi dok umah pun ada keja jugak sbb kena jaga my niece yg comel lagi bijak ni. hahaha. Aku rasa jaga dia lagi letih dari aku keja kat luar. Kalau aku jaga dia dalam sebulan terkejar sana terkejar sini boleh kurus laa aku. Agaknya laa* hahaha. Brrr, buas gila gaban even dia perempuan. Tak padan ngn umur setahun tiga bulan  tapi kaki ngn mulut sama naik wowww ! hahaha. Biasa laa budak nk membesar. Okay meh aku nk show off sikit pasal budak cikonek ni .

Hai nama saya Siti Aisyah :) comel tak saya? heheh

Ni laa gigi dua batang saya, heheh. Tapi skrang dh bnyak tau :)

Hah, dh tgok kn. mmg muka pun cm budak nakal. heheh. Tapi tetap comel okay. heheh. So, ni untuk harini. Ada rezeki post lagi. Byebye  :)

4 Response to "Tak tahu."

Unknown Says:

comelnya siti aisyah.best kut ade budk kecik,nway,i've no adik:(

Cik Puan Muda Umi Says:

kiutnyaaaa..rasa nak cubit-cubit ja pipi tu..hihi

Anonymous Says:

comel gigi dia..hahaha.. keje la dkt mana2 kedai baju yg ada.. kfc ke pizza hut ke??? kdai tlefon ka??? kumpul duit sblum nk masuk u..

Syazwani Ahamad Says:

@syasyajohan alaaaaa jgn la sedih ada la nanti tuee hehe :P

@Cik Puan Muda Umi aip! tak baik cubit2 dia, haha gigit takpe ! hahaha :P

@Cik Jingga aii gigi Aisyah jeee? mak cik diee ?Hahaha :D
InsyaAllah, tkda rezeki lagi nak dapat kerja, Thanks! Memang ada terpikir macam tue hehe

Post a Comment