I'M back !

Dimengarut oleh : Syazwani Ahamad , Monday 15 August 2011


Fiuhhhh! dah berhabuk blog aku ni.
sbb apa berhabuk? sbb lama sgt aku tak update.HAHA
So, today aku nak update knapa aku lama tak update:) Hee 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :)
Okay seperti yg sedia maklum mmg lama laa kan aku tak update blog aku ni.
So, nak cerita laa ni (macam laa korang nak tahu) Heheh.
Aku lama tak updates blog ni sbb PC dalam bilik aku ni ada problem.
Aku ni ada PC je, tkda lappy(org susah)
tapi bersyukur laa dari tak ada :)
Hmm, aku rasa dah sebulan aku tak update,Kira entry bulan July mmg tkda langsung.
Selama tu laa boleh dikatakan aku sengsara.
Dgn tak boleh nak onl bagai. Herr,
Nak harap aku guna lappy abg aku mmg tak laa kan.
Aku yg taknak mntak(padahal mmg abg aku tk bgi)
brrr! mmg kedekut gila pnya abg.
Tapi tak kisah laa asal dia bahagia.Heee.
Okay now, nak habaq mai PC aku dah okay.
So, lepas ni boleh laa update bnyk story kat sni(itupun klu rajin laa)
And di kesempatan ni jugak nak ucap kat korang
"Selamat Berpuasa"
(even dah 16hari puasa) Heheh.
and this is fer today, ada rezeki update lagi
Salam Satu Malaysia :)


0 Response to "I'M back !"

Post a Comment