Memang Best ,Thanks bie !

Dimengarut oleh : Syazwani Ahamad , Wednesday 24 August 2011

Assalamualaikum, i hope smua puasa harini. heheh
Okay, harini nk cerita mmg best dpt buka puasa kat luar bila org tersayang blanja :)
heheh, org tersayang tu si mamat handsome aku lah kan. heheh
Tapi bukan aku dgn Idham jee, kwn Idham si Epoi pun ikot.
Agak meriah laa ada si pot pet pot pet tuu. before bkak puasa mmg
gila punya rancak sembang. mana taknya pukul 6.30p.m kami tercangok kt kdai mkn tuu.
Kononnya nak la mkanan siap tepat waktu berbuka.heheh
Tapi aku nk ckp mmg aku tk tgk pun apa nama kdai mkn tu, yg pasti kdai mkn
tu kat Taiping and pekerja dalam dia smua org kelantan. heheh.
Yang aku tahu smapai masa aku nk pelahap apa yg aku order, heheh.
Okey ni aku nk show off sikit apa yg aku, Idham n Epoi order buka puasa tadi
Kasi korang meleleh air liur mencecah lantai. hahah.

Ni aku punya,heheh, aku mmg dah taram lama dah nak mkn 
nasik goreng pataya ni.Tapi nasik goreng pataya ni sepatutnya 
ada sos lingkar lingkar atas telur tu, tapi aku mintak taknak
letak sos atas telur tu atas sebab sebab tertentu.heheh
tapi nasik goreng pataya ni mmg best!

Okay yang special one ni laki aku punya(Idham)
Idham order nasik putih and ayam bistik yg gmbar kat atas ni
Nasik putih aku tak laa show off kat sini skali kan. hahah
tahu kan nasik putih. hahah. Nampak best kan ayam bistik ni.
FYI, rasa pun mmg best :)

Ni si pot pet pot pet tu punya (epoi) heheh.
Epoi order nasik goreng daging merah. mmg boleh tahan
nasik goreng tu.sedap laa kot aku tgok punya laju mkn. hahah

sebenarnya ada lagi bahan tambahan yg mengiringi mknan 
kat atas tu mcm sup, smbal belacan n air yg kami mnum. heheh
Mmg puas hati makan kat kedai makan ni. Harga pun berpatutan.
sedap pun sedap plus kenyang ya amat. heheh Tambah puas hati bila 
org yg blanja kan. heheh (sorry bie sayang). Okay apa pun
aku nak ucapkan jutaan terima kasih dekat si handsome aku sbb sponser smua ni.ILOVEYOUSOMUCHSAYANG!(nnti blnja lgi tau)heheh.
Thanks once again sayanggggg, muahhh*
Okay ayat cm biasa, ada rezeki post lagi, byebye readers :)

0 Response to "Memang Best ,Thanks bie !"

Post a Comment